Wednesday, January 23, 2013

Awesome Photo Contest by Shadhira !

Assalamualaikum,

oppppsss..! ternampak satu segmen / contest yang agak menarik Awesome Photo Contest by Shadhira.Terus ada mentol kelip kelip kat atas kepala...hiks... dan dengan pantasnya..jari jemari yang tak berapa runcing terus menari berlari menekan setiap huruf yang perlu.

Sebelum ni, memang tgh cari masa nak buat entri pasal kawan... tapi belum ada idea... so bila tengok contest ni..idea datang bergolek-golek..walaupun sangat simple..hehehe...kot la kan..dapat jadi salah sorang pemenang...memang hari-hariku menjadi osem.. :)

Ok, nak tahu hadiah-hadiah osem? click banner kat bawah ni.. kat SINI pon bole..



http://i1159.photobucket.com/albums/p624/shadhirasan/banerAPhotocontest_zps0004e4ce.jpg

Untuk entri ini saya nak stori pasal FRIENDSHIP kami... meh tengok dulu salah satu awesome photo kami..kikiki...

 1. Ketika berumur 16 tahun (Kadet rescue JPA3)
 2. Ketika berumur 17 tahun (Majlis Konvo Form 5)
3. Ketika berumur 29 tahun ( Gathering dirumah Pn.Bayu ketika confinement) 
4. Ketika berumur 30 tahun (Opss..hahaha 3 series sudaa)(Latest Gathering)

Setiap gambar ada cerita tersendiri... untuk entri ini, Pn.Bayu ringkas sedikit lah ye...nanti panjang sangat malas pulak orang nak baca ;P.

Persahabatan kami ada yang bermula sejak kecil lagi...kalau nak kira dari peringkat sekolah...kira kami kenal dari peringkat tadika la... dan ada yang get closed masa berjumpa di sekolah rendah dan menengah. So ini 6 orang yang dulu berhingus....sekarang dah jadi MAK ORANG!
Di Zaman sekolah kami namakan kumpulan  Fanza Ranzi Venetton Team atau ringkasnya di panggil FRVT... ringakasan dari gabungan nama-nama kami..hahaha poyo kan? biasalah waktu remaja.. :p

FRVT ... hurmm nama itu kekal hingga hari ni.. hubby masing-masing pon rasanya dah masak dengan perangai kami...and" sangat kenal siapa FRVT"..??? kah..kah kah..terasa macam masih sweet 17 lagi... hahaha..

Dear my Friends FRVT, Semoga persahabatan ini kekal hingga ke cucut cicit kita..yer..In Shaa Allah.
Amin....





2 comments: