Tuesday, November 13, 2012

Marathon.. new entri

Dimulakan dengan Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Hari ini terlebih rajin untuk menulis entri-entri yang terkendala sepanjang awal bulan november ini.

Kebizian dan sedikit kemalasa adalah punca utama...hahahahahha

Jadi, kepada pembaca, harap terhibur dengan tulisan saya yang tak seberapa ni yer.. kita enjoyyy je dengan cara kita..oh yeah!

Oppss... entri-entri tersebut akan dipisahkan mengikut tajuk.

Kira ni macam laporan mingguan la kan...hahahahaha.... Tapi...harus diingat, segala cerita dalam setiap posting saya adalah terjemahan apa yang ada dalam minda dan hobi saya, untuk dikongsi kepada sesiapa yang dirasakan minat untuk membaca, melihat atau merenung...untuk fakta-fakta dan nasihat juga adalah untuk ingatan pada diri sendiri dan berkongsi ilmu yang baik pada pembaca...itu je.

Tiada niat untuk menunjuk atau membangga diri. itu semua jauh sekali di sudut hati (cewahhh ayat) ..

yer !memang tiada niat untuk tujuan yang salah, gambar-gambar kami pon sudah sehabis baik ditapis agar tidak timbul "tabarruj" pada paparan gambar atau tulisa saya...Jika ada yang tidak disengajakan.. Ya Allah SWT...ampunilah hambaMU ini...amin..

Kepada pembaca-pembaca ...terima kasih kerana sudi membaca tulisan saya, yang masih perlu banyak belajar lagi... lagi..lagi..dan lagi... ilmu yang Allah bagi sangat banyak dan luas......

haa... ada 1 lagi...hindari gossip yer...hahahha...takut terjadinye Fitnah...kalau ada yang kurang difahami dalam tulisan saya, atau secara tidak langsung terkena batang hidung pembaca-pembca sekalian..mohon pmlah saya....hikss... 
Nak kawan dengan saya? sangat boleh... berkawan biar beribu..berkasih biar satu... bermusuh...kalau boleh, biarlah syoitan nirrajim je  musuh manusia (semoga kita dilindungi dari anasir-anasir si syoitan itu)....

eh..eh! dah macam disclaimer message pulak. :)

Allah Maha Besar! 

Wassalam..

No comments:

Post a Comment