Wednesday, February 23, 2011

First Baby stuff...

Assalamualaikum...

ini adalah barangan baby yang pertama saya beli.. sebab saya dapat murah.. tak sure la ada murah lagi atau tidak.. dan mungkin saya rasakan ia salah 1 keperluan yang perlu ada.. so p.k punya p.k .. saya rasa beli je la.. kalau tak terpakai.. mungkin leh let go balik.. Tapi mustahil.....!! hahahhahah.. mesti pakai punya laa... dan saya rasa saya perlu serius untuk survey barang-barang baby yang lain.. bila waktu memadai untuk membuat pelaburan itu... hanya terus grab saja... tak rugi kot buat survey dulu.. bagus juga untuk buat compare harga dan kelebihan atau kekurangan sesuatu produk tersebut.... tapi yang buat saya pening kepala.. saya ni asyik dok usha baby stuff yang warna pink je.. hadooohaiiii... gender baby pon saya blom tau... hihihihi..

so ini lah barang pertama yang saya beli....





No comments:

Post a Comment