Thursday, July 5, 2012

Jumaat yang indah dan 3 set menu

Assalamualaikum w.b.t...

semoga jumaat yang indah ini memberi kita peluang menjalankan ibadah dengan istiqamah...insyaAllah...

Hari ini, hari pertama aku tidak membawa H.p..? serius wooo...rasa cam tak lengkap jer.. tapi takpelah... itu semua urusan dunia.. cewah...

nak tau mana h.p aku pegi? hah tu kat samsung service center kat lowyat sana nun.... agak geram jugak memula.. ingat leh settle 1 hari... tapi tidakkk!!! 3-5 hari ok?? sabar je laaa..

Bila tengok keadaan kat sana..huiss.! ramainya orang..dengan problem yang sama? what happen with samsung smart phone ni??.....

So, dengan rasa kesihan dan perihatin oleh en. suami, beliau telah meminjamkan H.p kawan baiknye untuk saya pakai... nak tau kenapa dia sangat concern pasal ni... ? .. sebab petang jumaat ni, aku harus memandu seorang diri ke arah kota damansara (urusan peribadi) , dan esok pula en. suami kena outstation ke johor... so, perlula halooo..halooo dan bertnya kabar...40% khabar aku.. dan 60% lagi khabar anak dara dia...

ok..sekarang aku ada henpon pinjam... tq to pakcik and kak maz, yang membantu dalam selesaikan masalah aku...hehehehe....alhamdulillah.

Ada lagi aku nk stori pada pagi jumaat yang indah ini, aku sangat lah rajin..(demi anandaku Nur Almas Madihah) 3 set MENU ok! ha......... hari ni aku tak masak nasi / bubur untuk dia... aku pon dah bosan... dan mungkin almas madihah pon cam redha je hari-hari makan nasi and sup...

So dengan mood rajin yang agak berganda pagi tadi... aku sediakan.. (tempoh penyediaan 1 jam 30 minit termasuk berfikir/termenung cari idea nk masak apa pepagi ni)

set 1:
Love star bread with strawberry omelet (creamy)

Set 2 :
Oat with apple and Qurma

Set 3:
Pasta with white sauce

Minta maap, gambar nan hado.. sebab aku dah ckp tadi.. tepon aku takde.. nak guna camera canggih malas nak setting...

harap-harap, almas madihah happy dengan menu yang ami buat dengan penuh kasih sayang... hehehehe...

No comments:

Post a Comment