Thursday, June 2, 2011

Bila lagi giliran saya......?

Assalamualaikum......

ok... penah dengar tak tajuk di atas..?..haaaa..sesiapa yang sangat gemar menonton MAN LAKSA ...itu adalah salah 1 dialog dalam cerita tu...

hihihi.... kat opis ni, ramai yang peknan tahun ni... dan kebanyakan batch saya kali ni dah lepas.. dan selamat melahirkan... nak dijadikan cerita, mereka punya due lambat lagi..hampir semua after due date saya..tapi mereka dah selamat pon...lebih dulu dari saya.... hihihihi.... tak pe..rezeki mereka....

So, due date saya minggu depan.... saya masih bekerja. So..saya sabar menanti kehadiran Kurniaan daripada Allah SWT yang tak ternilai ini.... cepat atau lambat.. tidak kisah.. janji dia akan keluar jugak 1 hari nanti...

Semoga Allah SWT mengurniakan kami zuriat yang sihat dan sempurna, cukup sifat, dikurniakan umur yang panjang, akal yang bijak, sihat tubuh badan, panca indera yang baik, rupa bentuk yang baik...jadi anak yang soleh atau solehah dan bertaqwa juga beriman pada Allah SWT dan RasulNYA.... Jantina tu..tiada masalah bagi kami... almaklum.. anak sulung... hihihihi

Semoga Allah SWT mempermudahkan proses kelahiran ini nanti.... amin..

Wassalam...


No comments:

Post a Comment