Friday, May 27, 2011

i hate interview...!!

Assalamualaikum....

entry kali ni.. nak ceciter skit pengalaman saya di interview... baru je lepas tadi...
owh... kenapakah perlu ada interview ini....??
sebabnya..saya antara orang yang sangat tidak banyak pengalaman di interview...
huh.... Alhamdulillah..perkara itu dah settle akhirnya..

cuma saya perlu tawakal jer keputusan...

dan yang paling perlu... saya perlu menahan diri saya dari meletak harapan untuk position itu...
iyer..saya perlu berfikiran ke bawah sedikit..kerna tidak mahu kecewa.. dimana kini saya sudah kecewa dengan diri sendiri kerana.. tetibe BLUR..!!! sebab jadik orang pertama...!!!! dammmn lari dari perancangan asallll!!! serius... buat saya nebes yang SUPER NERVOUS...!

soalan-soalan cepu cemas..yang sesangat buat saya cemas..baby dalam perut pon rasa benda yang sama..... uuwwaarr... macam nak nanges..sebab NO TURNING BACK!! saya ulang lagik sekali NO TURNING BACK!!!! ok...

so sekarang berserah jer la.... kalau ada rezeki... tidak kemana kan kan kan (ayat sedapkan hati) kalau tiada rezeki pulak... awak tetap tidak KEMANA-KEMANA kan..?? muahhahahahahahaha (mari gelakkan diri sendiri)

hurmm..memang tiada perasaan lah...

No comments:

Post a Comment