Sunday, August 5, 2012

Dato' Lee Chong Wei Malaysian HERO !

Assalamualaikum,

Rasa berat je hati nak pergi kerja hari ini... bukan malas nak pergi kerja, tapi rasa berat hati yang lain macam... ok..seriously its about badminton Olympic game semalam between DLCW and Lin Dan... game semalam memang sangat buat jantung tak tentu arah... serius woii.. sangat tak tentu arah...especially time penyampaian medal .... uwaarrr!

Saya bukan sedih sebab DLCW dikalahkan oleh LinD dan bukan juga sedih sebab Malaysia tanah air ku tak dapat Gold.. dan bukan juga sedih sebab tak dapat makan eskem BR secara percuma... bukan itu.. bukan...

Sedih tu..sedih sikit la dengan kekalahan... tapi.. hati terus rabak bila tengok sessi penyampaian medal kepada para pemenang..including DLCW for silver medal..

to whom yang follow game final semalam secara live.. saya confirm.. anda juga akan nampak apa yang saya nampak dan rasa... tears of DLCW.. itu yang membuatkan saya sebakkkkkk giler...! ( tapi saya dapat cover line cemerlang daripada en. hubby tercinta.. cecepat bangun kemas baju Almas..) -

tengok gambo ni....korang nampak tak?




Dear Dato' Lee Chong Wei...

THANK YOU..! Dato' telah cuba yang terbaik. No need to say Sorry!.. Kami bangga dengan anda.

THANK YOU..! Dato' telah membawa nama Malaysia ke peringkat yang sangat tinggi..not only u win any medal.. its because your attitude.

THANK YOU..! kamu telah menyatukan kami as 1 Malaysian..not only yesterday or any final game.. dan harap keharmonian ini dapat diteruskan sampai bila-bila..

U MAKE US PROUD OF YOU... U ARE THE MALYSIAN HERO! U ARE OUR GOLD.. ! U WIN OUR HEART!

hurmm...emosinya saya... itulah semangat kesukanan saya... wateverpon..congrats Malaysia!

to Lin Dan... pelisss la... jangan nak sombong sangat k!.. dan pelisss jugak.. jaga lah kebersihan anda walau dimana anda berada..

peace yaww!

wassalam.. sob sob sob...

No comments:

Post a Comment