Tuesday, November 8, 2011

Perlukah saya expose my personal blog..?

Assalamualaikum,

Dah masuk tengah hari dah ni..perut pon dah berkeroncong..tetibe jemmm...nak buat kerja..teringat nak makan jer.
sebenarnyer..dalam melayan mood lapar..berjalan-jalan dulu singgah menyingga ke blog kawan-kawan.. tetibe tertengok kat follower derang... hurmmm seronoknyer mereka..banyak follower...
Aku terpanggil untuk itu... untuk bercita-cita mendapat follower ramai..mana taknya..follower aku SEChOET tu jer..comel-comelnyer meraka..majoriti kawan-kawan yang memang aku kenal..

...aku tak pernah expose link blog kat mana-mana laman sosial lain.. OPSS! pernah... minggu lepas kot..kat dalam KIM fb group... itu pon entah kenapa tetibe nk share link kat situ..muahhahaha...

Bukan apa...MALU sey... sebab aku ni memang kurang pandai mengarang dengan ayat2 menarik...memang tak menarik la... bila idea datang berlomba-lomba nk story mori kat blog..bila ada masa..mood nk mengarang...tetiba down pulak... sebab dah penat buat kerja..aiiihhhh..terus sepii.....

Kadang kala.. menaip atau mengarang atau mengopi tampal (copy paste) <--- kikiki ) cerita-cerita menarik, petua2, resepi-resepi kadangkala adalah untuk peringatan dan koleksi sendiri je.. untuk lepas geram, ini memang sudah tentu!!..hahahahaa... kira bonus la kalau ada orang lain baca hasil coretan aku yang tak seberapa ilmiah sangat..TAPI kot la ada isi-isi yang terilmiah.. boleh la cedok... yang tak logik korang komen la sikit or wah derk ! je...hahahhaha

so perlukah aku expose ??? AHAHAHAHHA... tak payah la kot ek? belom lagi la kot... hermm...nanti la... kot..ahaksss maluuulaaa.. :p

sekian..

No comments:

Post a Comment