Tuesday, October 26, 2010

demam oh demam

dah baper ari ni..demam on of on offff.... kompius.. ini kah morning sickness atau ini demam selesema?? tapi rasanya demam selesema..hahahhaha... eh campur campur la kot.. ish..ish..

dah baper ari badan asyik berangin...sakit dada..kadang² cam susah nk napas.. kadang² tekan skit.. bruuppp..tak hengat...tekan ada lagi..tekan ada lagi..tekan ada lagi... hadohh.. apakah tandanya itu?
kadang-kadang juga mengganggu tido..sbb cam susah nak napas kan? kalau sendawa..memang bukan sekali dua... bederet deret..arrr sgt kurang sopan.. :-/

dan berapa ari juga badan seram sejuk...especially waktu pagi... mungkin aircon sgt tidak menyelesekan...kalau lah ini sintom morning sickness... aku redha je la..

to my baby yang solleh / solehah..ummi sanggup terima morning sickness itu..asalkan kamu selamat dan membesar dengan sihat didalam rahim ummi...kalau ada vitamin yang belum cukup..datang la kat mimpi ummi..bgtau... ummi kena makan buah ni banyak² ke.. tak moh makan pedas-pedas ker..atau ape² je la... heheh tapi mustahilkan?? :: ummi berseloroh je..but i mean it :) :: ummi nak pastikan kamu benar² cukup zat yang diperlukan...ummi dapat membesarkan kamu dlm kandungan dengan sihat dan sempurna hingga 9 bulan..dan Dengan izin Allah SWT tiba masanya selpas 9 bulan itu..kamu dilahirkan kedunia.. mungkin selepas itu rutin ummi dan baba akan berubah... :: kami sabar menanti saat itu... ;-) ::

hari-hari ummi berdoa agar kali ini rezeki berpihak pada ummi dan baba..berdoa agar kami dikurniaan zuriat yang sempurna sifat fizikal, sempurna akal dan fikiran, juga sihat walafiat.. menjadi hamba Allah SWT yang Solleh / Solehah dan menjadi anak yang baik dan bertanggungjawab pada ummi & baba, Agama, Bangsa dan Negara... InsyaAllah..amin.
<--sgt admire kat baby mason..semoga anak ummi kuit cam dak ni..muahh

No comments:

Post a Comment