Tuesday, September 10, 2013

Dah keluar dah!

Assalamualaikum....

Disebabkan hari itu tidak dapat tidur dan rehat secukupnya...
Maka, sekarang..berlumba..lumba jerawat nak timbul kat muka...
ishhh....tak mo..tak moh...hhahhahahaha sakit woiii....



Wahai jerawat sekalian...tak moh la timbul eh...
Saya dah try cover balik tido dan rehat yang tak cukup tu...
tak moh la timbullll pelisssss.....

Satu yang dah terkeluaq kat pipi ni..cepat la susut kay...sakit tau!

>_<

11 comments:

  1. hihih..awak cube la pencuci muka anugerah.sangt best..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke? nanti saya try kakak ipar saya punya dulu. takut tak sesuai dengan muke sensitip ni :)

      Delete
  2. Alhamdulillah tak ada masalah jerawat yang serius sehingga kini...tapi memang tak suka bila jerawat muncul walaupun sebiji...kannn?

    ReplyDelete
  3. Tak apa satu aje sebagai tanda hormon masih aktif.
    Kadang sebab lain juga PB. Kalau tiba masa nak ABC pun keluar juga kan (itu kakaklah biasanya)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah kak, kebetulan pulan bendera jopun naik ni..hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. ada orang panggey jururawat....kikiki

      Delete
  5. Same goes with me. Kalau tidur lewat mesti encik J tumbuh bawak geng pulak tu.
    http://aiskrimvanillacoklat.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang bawak gang tu..yang tak best...

      Delete
  6. Nasib kulit muka Okje ni tak sensitif PB...syukur tp jeragatlah pulak huhu

    ReplyDelete