Thursday, January 5, 2012

Jumaat yang indah...

Jumaat yang indah...
Saya sedang berblog while pumping.. Hahaha..mengisi masa lapang.. Bila pakai FS 2 tangan bebas buat apa saja...

Jumaat yang indah...
Hari ni saya ada BANYAK sangat perkara yang perlu dibereskan sebelum pulang!

Jumaat yang indah...
Saya agak kelam kabut bila saya perlu berada dibanyak tempat untuk menyelesaikan amanah yang dipikul.

Jumaat yang indah...
Jiwa & emosi saya MESTI KUAT!
Supaya saya tidak mudah kalah dengan kesedihan!

Jumaat yang indah...
Saya suka KERJA saya yang semakin mencabar dan saya TERCABAR... Hehe!

Jumaat yang indah...
Syukur alhamdulillah.. Kerna masih dapat menghirup udara dibumi ALLAH SWT pada Jumaat yang indah ini...

Semoga Jumaat yang indah...juga hari yang mencabar buat saya akan menjadi satu pengajaran ( menimba ilmu) & pengalaman yang berharga buat saya untuk masa depan ... Amin..



No comments:

Post a Comment