Thursday, October 27, 2011

kumpul duit untuk new gadget .. V1 or J1



Assalamualaikum dan selamat pagi....

Hari ni aku nak cerita sikit pasal gadget baru.. NIKON V1 and J1 Ser
ies...
entah nape sejak dua menjak ni sangat teringin tuk

mengumpul gadget ni..nak nak pulak warna peberet aku... hahahah...

okeh..pasal camera ni.. dia bukanlah DSLR..camera compact biasa je.. tapi cun siooott... warna dia buat aku gilerr.... TAPI rasanya camera ni belum masuk Malaysia lagi... dah try suh hubby carik kat vendor dia.. tapi kecewa belum ada harga lagi... hahahahha...gopoh giler seyyy... mana taknyer... warna dia tu..warnnaaa...

lagi pulak dia tak sebesar DSLR..leh bawak kat dlm Hand bag bebila masa.... kalau DSLR..mau senget bahu aku nk hangkut tetiap ari.....
DSLR kat umah tu aku pandang sepi je.. sebab tu la... BERAT... malas giler nk gendong kehulur ke hilir... ni dah ada oshin babam.... bekepit je dgn dak oshin babam....muahhh tuk oshin ummi.....


hah.. ni la camera yang aku cakap.....








kalau tanya pilihan aku..mestilah warna PINK..hahhaha MERAH pilihan kedua..:P

cantik kan...hurmmm...memang kiut.... kalau dapat leh amik gambo Oshin babam banyak- banyak...kikikiki


No comments:

Post a Comment