Wednesday, December 15, 2010

hari ini bertukar menjadi orang lain pulak !


arrgghhh....

sy heran bila orang nmpak sy bukan berada ditempat sy...? mereka seolah-olah pelik..dan buat muka cam nmpak hantu...hahahhaha... pastu buat-buatlah lah tanya... eh awak kat sini pulak.. eh napa awak ada kat sini..eh..itu..eh ini...? saya menghargai keperihatinan mereka... sy tak penah marah punnn... cuba kadang-kadang hilang jawapan...atau hilang idea nak jawab apa.. hahahha...alih-alih saya jawab dengan senyuman atau just anggukkan kepala jer..harap mereka faham dan tidak berkecil hati... mana antara mereka yg tahu jawapannya.. terima kasih kerena memahami...

hari ni sy bukan berada ni workstation hakiki sy... maksudnya berada ditempat lain lah... dan tak tahu kenapa...badan rasa kurang sihat pulak menjelang tgh hari ni... kepala saya pening sangat.... kaki dan tangan tak tahan dengan sejuk... belakang badan sy rasa lenguh...ouhhh..!

apabila sy berada ditempat lain..bermakna juga bebanan keje sy pada hari itu bertambah... kadang-kadang takde kerja pon...tapi stress dari segi ketepatan masa apabila diperlukan...harus ada pada waktunya... never late... (bukan isu besar pon....tapi sgt berhati-hati pada BOS BESAR agar tak wat slack wat tu..klu tak... abeslah sy...) nak gi toilet pon... tgok keadaan...hahahhaa...

siries.. rasa macam tidak larat... dan tiba-tiba pulak bila angkat file..rasa berat la pulak file tu...aiiyoooo... nak berpikir pon rasa cam tak tau nk pikir apa.. owhhh so slowwwwwwwwwww...
sambil buat kerja tambahan.. ada plak la yang nak data tu data ni... sy boleh buat..kalau sy larat jalan laju-laju..dan larat nk turun naik tangga dengan senang hati.... hati sy bole buat..tapi keadaan sy memaksa sy untuk berhati-hati...terpaksa mengslowkan skit valoume kepantasan...uwweeekkkk wahahhaha....

apalah yg sy merepekkan hari ni... abaikan je lah yer... dok kat sini sensorang takde saper nk lawan borak...kikikikiki.....

2 comments:

  1. baik2 ye..nnt bos besa tolak pintu belakang tu :p

    ReplyDelete
  2. hampir kantoi babe...terlelap... erkkk

    ReplyDelete